Životopis je marketinški alat kojim prodajete sebe potencijalnom poslodavcu. Njime naglašavate svoje prednosti i dajete do znanja poslodavcu da ste baš vi prava osoba za taj posao. On na temelju uvida u životopise vrši prvu selekciju zaposlenika, a slijede testiranje i intervju. Dakle, ako imate dobar životopis, na pola ste puta do zaposlenja. Kako napisati dobar životopis, saznajte u receptu koji smo pripremili.

Izrada i održavanje bloga je zanimljiv, ali i dugotrajan posao koji iziskuje mnogo truda i vremena. Mali broj ljudi nakon započinjanja bloga nastavi pisati, baš iz razloga jer je potrebno uložiti mnogo vremena i potrebna je određena doza kreativnosti. Vrijeme je relativno pa se tako većina blogera izvlači na nedostatak vremena: „Radim osam sati pa nemam vremena pisati.“; „Imao/la sam ispite na faksu.“ – neke su u moru sličnih isprika. Ako zaista volite pisati, blog je prava stvar za vas.

Biti fotograf u ovom stoljeću je težak zadatak. Fotografija se iskomercijalizirala do te granice da nema čovjeka na ovom svijetu kojemu nije dostupna. Nekad davno slikari su radili autoportrete i portrete te su za svoj rad i trud bili nagrađeni i cijenjeni, iako možda ne toliko tada koliko posmrtno. Mnogo kasnije izumio se prvi fotoaparat te su se pojavili prvi fotografi koji su najčešće služili društvu za izradu obiteljskih fotografija. Postojali su umjetnici koji su izlazili iz okvira, te ih je društvo najčešće smatralo ludima, ali ipak, znatiželja je ponekad bila jača te se određeno djelo luđaka postupno počinjalo prihvaćati. Fotograf je oduvijek bio podcijenjen radnik, ili bolje rečeno, podcijenjen umjetnik. Svatko je oduvijek htio u svom domu imati obješene slike ili fotografije na zidu, ali nikad se nije pridavala tolika važnost autoru određenog djela. Postoje izuzeci koji cijene određenog autora i njegovo djelo, ali izuzeci ne donose umjetniku dovoljnu zaradu s kojom bi mogao preživjeti.

Priča o društvenim mrežama započela je devedesetih godina prošlog stoljeća. Prve društvene mreže koristile su se uglavnom za komunikaciju s drugim korisnicima. Danas su društvene mreže važan dio svakodnevice ljudi diljem svijeta. Koriste se prvenstveno za interakciju i zabavu, ali i u druge svrhe poput edukacije, marketing alata i u procesu zapošljavanja.