PRAVILA NATJECANJA:

                               

1. U natjecanju mogu sudjelovati: Studenti različitih usmjerenja svih Sveučilišta u Hrvatskoj ili visokoškolskih ustanova (visoke škole i Veleučilišta) i mlade osobe do 30 godina s VŠS i VSS.

 

2. Prošlogodišnji natjecatelji (uključujući i pobjednike) mogu sudjelovati u svim aktivnostima natjecanja ukoliko zadovoljavaju uvjet iz točke 1. pravila natjecanja.

 

3. Natjecatelji rješavaju poslovne slučajeve u timovima od najmanje 2, a najviše 3 člana. Iznimka su poslovni slučajevi od Općine Svetvinčenat i Collegiuma koji se mogu riješavati i pojedinačno.

 

4. Svaki partner koji prezentira poslovni slučaj određuje jednog koordinatora za komunikaciju sa natjecateljima.

 

5. Natjecatelji svoje upite upućuju direktno koordinatorima od partnera.

 

6. Komunikacija sa koordinatorima od partnera odvijati će se putem maila ili telefona.

 

7. Rok za predaju rješenja poslovnih slučajeva je 21. lipanj do 23:59h. Natjecatelji moraju poštovati zadani rok za predaju rješenja, jer se u protivnom njihova rješenja neće uzimati u obzir.

 

8. Svi kandidati koji u zadanom roku predaju rješenje poslovnog slučaja dobiti će certifikat o sudjelovanju u natjecanju.

 

9. Rješenja trebaju biti napisana u word dokumentu (preporučen broj stranica je između 10 i 20). Ukoliko smatraju da je potrebno natjecatelji mogu napraviti i power point prezentaciju. Preporučljivo je oba dokumenta poslati u .pdf formatu. Oba dokumenta predaju se putem e-maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Dovoljno je da jedan član tima pošalje rješenje. U rješenjima ne smiju biti navedena imena članova tima koji predaju rješenja, već samo naziv tima.

 

10. Nagrada za pobjednike za poslovni slučaj: 1. mjesto – 2.500,00 kuna;  2. mjesto – utješne (nenovčane) nagrade; 3. mjesto – utješne (nenovčane) nagrade. Navedeno vrijedi za pobjednički tim za poslovni slučaj od Općine Svetvinčenat.

Iznimka su poslovni slučajevi od Collegiuma, gdje pobjednik dobiva putovanje za 1 osobu (ili u slučaju više osoba dobivaju grupni popust) u Grčku na Student Island (destinacija po izboru tj. Zakynthos ili Lefkada, čija je novčana protuvrijednost putovanja 2.790,00 odnosno 1.990,00kn). Pobjednik za poslovni slučaj od Mon Perina dobiva mogućnost financiranja poslovne ideje ukoliko se ista procijeni kvalitetnom i ostvarivom (za dodatne informacije može se javiti koordinatoru partnera).

 

11. Odluku o pobjednicima donositi će isključivo partner čiji se poslovni slučaj rješava. Start-Up udruga NEMA nikakav utjecaj na donošenje odluke oko pobjednika poslovnih slučajeva.

 

12. Završna ceremonija održat će se početkom srpnja 2017. godine (točno vrijeme, datum i satnica Završne ceremonije objavit će se nakon isteka roka za predaju rješenja).

 

13. Završnoj ceremoniji MORAJU prisustvovati timovi koji su u zadanom roku predali rješenje poslovnog slučaja (najmanje 1 član svakog tima). Natjecatelji koji imaju boravište izvan Istarske županije nisu obvezni prisustvovati završnoj ceremoniji.

 

14. ITC tim se obvezuje da će na Završnoj ceremoniji za sve članove tima (koji su na vrijeme predali riješen poslovni slučaj), osigurati dodjelu Certifikata za sudjelovanje. 

 

15. Certifikate za cijeli tim može podići jedan član tima. Nakon toga ITC tim više ne odgovara za preostale certifikate.

 

16. Natjecateljima koji su ostvarili pravo na certifikat (Pravilo 8.), a imaju boravište izvan Istarske županije, certifikat će nakon Završne ceremonije biti poslan na kućnu adresu. U slučaju da se radi o cijelom timu, certifikati će biti poslani na adresu jednom članu tima koju je on dužan prethodno poslati na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

 

17. Organizator natjecanja u iznimnim slučajevima zadržava pravo izmjene pravila natjecanja,  ali pritom je dužan obavijestiti natjecatelje putem službene web-stranice udruge i facebook stranice natjecanja.

 

 NAJČEŠĆA PITANJA:

 

1. Kako se mogu prijaviti na natjecanje?

Na natjecanje se prijavljuje slanjem životopisa na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

2. Kada se mogu prijaviti za natjecanje?

Prijave za Istrian Tourism Competition (ITC) traju do 23. svibnja 2017.

 

3. Da li u natjecanju mogu sudjelovati i studenti visokih škola, stručnih studija?

U natjecanju mogu sudjelovati i studenti visokih škola i stručnih studija.

 

4. Da li se sudjelovanje u natjecanju ITC naplaćuje?

Sudjelovanje u svim aktivnostima natjecanja besplatno je za sudionike.

 

5.  Koliko poslovnih slučajeva mogu rješavati?

Jedna osoba može rješavati samo jedan poslovni slučaj.

 

6. Da li je moguće sam rješavati poslovni slučaj?

Potrebno je formirati timove od najmanje 2, a najviše 3 člana (iznimka su poslovni slučajevi od Općine Svetvinčenat i Collegiuma koji se mogu riješavati i pojedinačno). Također, ukoliko osoba želi sudjelovati u natjecanju, a nema drugih članova tima može se javiti putem maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.pa će mu se pokušati pronaći drugog člana tima.

 

7. Trebaju li svi članovi tima biti s istog fakulteta?

Svi članovi tima ne moraju biti s istog fakulteta.

 

8. Koje su nagrade predviđene za sudjelovanje u natjecanju?

Za svaki pojedini poslovni slučaj proglašavaju se prva tri najbolja rada. Nagrade za 1. mjesto za svaki pojedini slučaj iznose 2.500,00kn. Timovi koji su osvojili 2. ili 3. mjesto dobivaju utješne (nenovčane) nagrade. Iznimka su poslovni slučajevi od Collegiuma i Mon Perina (vidjeti točku 10. Pravila natjecanja).

 

9. Kako će natjecatelji koji nisu u mogućnosti sudjelovati otvorenju natjecanja odabrati poslovni slučaj?

Otvorenje natjecanja održati će se u utorak, 23. svibnja u 13.30h na Fakultetu ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" u Puli. Natjecatelji koji ne budu prisustvovali na otvorenju ITC-a, tijekom kojega će poduzeća prezentirati poslovne slučajeve, iste će moći odabrati na temelju video prezentacije poduzeća koje će biti objavljene na You Tube kanalu udruge nakon otvorenja natjecanja. Osim toga, biti će objavljene i .ppt prezentacije poduzeća na web-stranici Start-Up udruge.

Svi koji su se prijavili slanjem životopisa do 23. svibnja, po isteku roka prijava putem maila dobiti će smjernice za formiranje tima i odabir poslovnog slučaja.

Nakon odabira poslovnog slučaja, za sva pitanja u vezi poslovnog slučaja, natjecatelji će sa koordinatorima partnera komunicirati putem maila ili telefonski.

Ostale aktivnosti natjecanja poput predavanja, panel predavanja, posjeta institucijama i sl. nisu obavezna. Stoga, ni za jednu aktivnost natjecanja nije obavezno dolaziti u Pulu.

 

10. Tko donosi odluku o pobjednicima poslovnih slučajeva?

Odluku o pobjednicima donose ISKLJUČIVO partner natjecanja tj. poduzeće ili općina.

 

11. Što se događa ako ne uspijem predati rješenje poslovnog slučaja?

Natjecatelji koji ne predaju rješenja poslovnih slučajeva gube pravo na dobivanje certifikata o sudjelovanju.

 

12. Kada natjecatelji dobivaju certifikate?

Natjecateljima koji su ostvarili pravo na Certifikate o sudjelovanju, isti će biti dodijeljeni na Završnoj ceremoniji, a natjecateljima koji imaju boravište izvan Istarske županije biti će poslani poštom na kućnu adresu.