Na Fakultetu ekonomije i turizma održano je otvorenje 5. izdanja natjecanja Istrian Tourism Competition. Partneri su predstavili poslovne slučajeve u kojima od studenata očekuju pomoć iz područja marketinga, financija, IT, organizacije događaja...

 

ITC predstavlja jedinstveno studentsko natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva iz područja turizma u Jugoistočnoj Europi.

Poduzeća i JLRS (općine i gradovi) prezentiraju poslovne slučajeve iz područja turizma, a iste rješavaju timovi studenata sa svih visokih škola, Veleučilišta i Sveučilišta u Hrvatskoj. Sudionici odabiru poslovni slučaj i rješavaju isti u timovima (2-3 natjecatelja), a na kraju se za svaki poslovni slučaj proglašavaju najbolja tri tima za koje su predviđene novčane i utješne nagrade.

 

Poslovni slučaj #1 - Istra Adventure: "Marketing plan: Istra - safari destinacija"

 

 

Istra Adventure je turistička agencija nastala 2006. godine, a specijalnost joj je avanturistički turizam. Istra Adventure nudi kompletan sadržaj za turistički doživljaj od organizacije smještaja, do prijevoza i hrane, bookiranja atrakcija i sadržaja diljem Istre, a osnovna djelatnost jesu vođene ture na vlastitoj opremi:

 

1. Quad safari 

2. Kayak safari

3. Buggy safari

Agencija nudi avanturistički doživljaj Istarske prirode putem off road vožnje quadovima i buggy-ima te kayaking ture. 

 

 Zadatak:


Zadatak je osmisliti marketinški plan koji ima za cilj povećanje bookinga safari tura na način da gosti prije nego što dođu na destinaciju, već bukiraju izlet. Kreativnosti na volju, možete osmisliti konkretne marketinške aktivnosti i poruke koje će se plasirati različitim kanalima promidžbe.

 

 

Poslovni slučaj #2 - AZZRI: "Od farme do brenda"

 

Agencija za ruralni razvoj Istre je pokrenuta 2003. godine od Istarske županije s ciljem pokretanja gospodarskih i razvojnih programa u ruralnom prostoru Istre. Područja aktivnosti AZRRI-a jesu:

  • Poljoprivreda, lov, šumarstvo, ribarstvo
  • Upravljanje gospodarskim i razvojnim programima
  • Istraživanje i razvoj
  • Promidžba Istarske županije
  • Edukacija poljoprivrednika i ugostiteljskih djelatnika

Razvojem i proširenjem poslovanja, AZRRI počinje djelovati u više međusobno povezanih sektora djelatnosti. Trenutno je prisutan raznolik asortiman proizvoda, te se nameće potreba brandiranja.

                                                                       

Zadatak:

 

Zadatak je osmisliti vizualni identitet i priču iza "krovnog branda" koji će obuhvatiti cijeli asortiman poduzeća s ciljem boljeg pozicioniranja na tržištu i stvaranja prepoznatljivosti. Zadatak obuhvaća istraživanje tržišta i osmišljavanje marketinške strategije, a velikim dijelom je kreativan jer možete dati prijedlog dizajna i novog slogana.

 

 

Poslovni slučaj #3 - Općina Svetvinčenat: Strateški i marketinški plan destinacije

 

 

Općina Svetvinčenat primjer je dobre prakse razvoja turizma u ruralnom području. Udaljenost od mora nije im bila prepreka da postignu odličnu popunjenost smještajnih kapaciteta tijekom sezone i privuku velik broj posjetitelja svojim manifestacijama i atrakcijama, a neke od njih su:

 

- Dvorac Grimani                      

- Escape Castle Svetvinčenat

- Srednjovjekovne večere

- Srednjovjekovni festival

- Srednjovjekovni tematski park

- Kuća vještice Mare (od ove godine)

i brojni drugi sadržaji...

 

Zadatak:

Popunjenost kapaciteta i posjećenost tijekom sezone je na zavidnoj razini, no pozvani ste razmisliti o marketinškim aktivnostima s ciljem produljenja sezone. Zadatak se sastoji od osmišljavanja strateškog i marketinškog plana destinacije koji će utjecati na povećanje posjećenosti i prepoznatljivosti općine Svetvinčenat.

 

 

Kako se prijaviti?

Za prijavu dovoljno je poslati životopis na e-mail: istriantourismcompetitOva e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije 30. svibnja 2018. do 23:59h. Prijava sudionika je pojedinačna, dok će po isteku prijava sudionici uz dobivene smjernice samostalno formirati timove (minimalno dva, a maksimalno tri člana) te izabrati partnera čiji će poslovni slučaj rješavati. Na linkovima u nastavku nalaze se poslovni slučajevi, tijek i pravila natjecanja:

 

Poslovni slučajevi

Tijek natjecanja

Pravila natjecanja