Završio je i ovogodišnji, peti po redu „Istrian Tourism Competition (ITC)“. Natjecanje je privedeno kraju proglašenjem pobjednika u rješavanju poslovnih slučajeva.

Projekt Start-Up udruge ITC predstavlja jedinstveno natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva (case-ova) poduzeća i JLRS (gradova i općina) iz područja turizma u Jugoistočnoj Europi. Peto izdanje natjecanja započelo je u lipnju 2018. godine predstavljanjem poslovnih slučajeva partnera Istra Adventure, Agencija za ruralni razvoj Istre i Općina Svetvinčenat na Fakultetu ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" u Puli.

 

Poslovni slučajevi koji su sudjelovali u natjecanju jesu:

 

  1. Partner Istra Adventure - Poslovni slučaj: "Istra - safari destinacija"
  2. Partner Općina Svetvinčenat - Poslovni slučaj: "Strateški i marketinški plan destinacije"
  3. Partner AZRRI - Poslovni slučaj: "Od farme do branda"

Predstavljene poslovne slučajeve rješavali su timovi studenata i mladih sa svih visokih škola, Veleučilišta i Sveučilišta u Hrvatskoj. Ukupno je u natjecanju sudjelovalo preko 100 natjecatelja u preko 30 timova.

 

Najbolji timovi nagrađeni su vrijednim novčanim i nenovčanim nagradama, a evo tko su oni:


Najbolji u rješavanju poslovnog slučaja Općine Svetvinčenat je tim „Blonette“ (Lana Kudelić, Petra Bogadi), drugonagrađeni je tim „Kampanjola“ (Jasminka Martinović) i treći „Terasomnia“ (Anica Šimunec i Monika Ivančir).

Partner AZRRI, najboljim je proglasio tim „Lavanda“ (Antonela Oužecky), drugi je tim „De Facto“ (Mateja Križnjak, Dajana Topić), a treći tim „Team“ (Ivana Jurišić i Srđan Ćurčić).

Tim koji je najbolje riješio poslovni slučaj poduzeća Istra Adventure je tim „M2I“ (Martina Baričević, Morena Čubelić i Ivana Jukić), a drugoplasirani je tim „Daj avanturu“ (Dorotea Tomić, Jelena Srdić i Anita Vukušić).

Zahvaljujemo svim natjecateljima koji su se uključili u ovogodišnje ITC natjecanje, a pobjednicima čestitamo na ostvarenom uspjehu. Nagrade za njih osigurali su projektni partneri i sponzori. Posebno se zahvaljujemo sponzoru natjecanja V.B.Z.-u koji je za nagrade timovima osigurao stručnu literaturu kako bi njihovi budući marketinški projekti bili još kvalitetniji.